Helgen som gick

Ja den gick givetvis FORT som alla lediga helger..
Men det var väldigt mysig!
Jag och kidsen åkte tåg i fredags och det gick över förväntan bra. Båda var förväntansfulla när vi klev på och efter lite fika och en massa hus, kossor mm att titta på så var vi framme i Linköping. Alltid mysigt att komma dit men nu har hemma-känslan helt försvunnit för mig. Aneby och vårt hus är HEMMA!

Här kommer helgen i bilder:


image3 
Tuva gosar med sin nya favoritbebis, Malva.

image4
Alfons var i sjunde himlen! Gabriel har MASSA bilar!

image5            
Det var svårt att få en bild på de båda busarna..                      
         
image6
Nybörjare på Wiiiiii  


image7              
Mina älskade pojkar

image8
Tårtbak med farfar

image9                                                   
Ja en elmotorcykel ska ju barnbarnen ha..


Kommentarer
Postat av: pilla

hallojsan! jo tack flytten har gått hyffsad. Lite vattenläckage i badrummet nere vilket gjorde att vi flyttade in mitt i byggjobbarnas arbetsplats då de gjorde om hela taket i badrummet. Tråkigt att ni inte kunde komma över. Zara längtade hela veckan efter Tuva. Men vi får väl ta en dag framöver och träffas och fika och prata. Hoppas ni mår bättre nu med förkylningarna. Kram på er och hör av er om nytt datum! Grillen står här och väntar.....

2008-04-15 @ 21:58:05
URL: http://pillaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0