Nytt liv, ny blogg..

Nej inget drastiskt har hänt i mitt liv. Men på våren får man ju en känsla av nystart och varför inte en ny blogg? Jag är inte riktigt nöjd med den andra.
Och lite förändringar har ju skett- mer jobb, bättre mat och mer motion. Sen kan jag ju försöka jobba på mer tålamod, bättre humör, mer egentid och bättre sopsortering.. Haha! Vår soptunna är en skam för den miljömedvetne.. Trots att vi har alla förutsättningar för att sortera. Pinsamt..

Annars inget speciellt att skriva om. Dagarna bara rullar iväg, snart har hela april gått också! Tuva ser fram emot sin födelsedag som närmar sig! Hon vet dock inte riktigt vad hon önskar sig. (Men vi har lite planer..) Och så väntar vi ju på vår grann-bebis förstås som förhoppningsvis behagar komma ut i början på maj. Frågan är då om man kommer få bebis-sug då eller känna sig fullkomligt nöjd med sina 2 hulliganer? (Själv gissar jag på det senaste!)

Förra helgen var vi på besök hos pappa med familj och besökte den berömda Trandansen. En stor upplevelse för dem som inte varit där tidigare! Själv har jag ju sett dem ungefär 500 gånger..men det fascinerar fortfarande. 
Till helgen bär det iväg igen, då till Linköping om planerna står sig.
 
Välkommen till min nya blogg, hoppas ni kommer tillbaka! :-D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0