Soligt ute..

..men molnigt inne skulle man kunna säga.
Barnens humör har trots mina försök till roliga aktiviteter inte varit på topp. När vi var ute en stund var det dock väldigt glatt & trevligt. Kan bero på äckel-förkylning som humöret sviktar på dem! För fy vad de snorar och hostar idag. 

Jag är inte helt nöjd med denna bloggen heller.. Vissa saker är bättre men vissa sämre. Jag skulle vilja ha ett par bilder i bredd men det går inte blogg.se med på. Jag vill ju gärna att man ska kunna se vad bilderna föreställer så ingen idé att förminska dem mer. Mupp!

image11 
Tuva fotograferar i ett glatt men trött ögonblick sin mor och bror..

image14
Det spårar ur..och till slut trängs alla för att få vara med på bild.. 

image13
Var har hon fått det där söta ansiktet från??

image17
Oh yeah, of course!

image18
Ikväll tänder vi ljus för Engla

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du har en ny blogg och roligt att läsa många inlägg på en gång!
Kom hit och lek nån dag vetja, eller ring! Det verkar som det har hänt en hel del borta hos dig.
Kram

2008-04-14 @ 20:52:18
Postat av: Susanne

Hallo!
Jag följer efter vilken blogg du än väljer!
När jag lägger in bilder på min blogg.se så kan man lägga dem i miniatyrer men då blir det 2 i rad som är klickbara..Du kanske ville ha fler i rad?
KRAMAR

2008-04-14 @ 21:23:57
URL: http://sussus.spaces.live.com/
Postat av: Linda

hej lisa! jag hakar på här! kul att läsa!
kramen

2008-04-15 @ 11:24:43
Postat av: Linda

Nej, fy, är det hans tur nu. Säkert Matilda som smittade han i lördags... Hon hade ju 39,1 när vi kom hem från M&S!!
Ska se på Äntligen hemma ikväll när Martin gör i ordning en furutrapp. Spänannde! Vi har läst en massa om trapprenoveringar på nätet. Läst i forum om hur andra gått till väga och så. Det är världens jobb om man måste SLIPa noga. Men vi pratade med en målare på FluggerFärg som sa att vi bara behöver använda målartvätt. Därför blir det nog inte fullt så tungt jobb...
Vi är just nu inne på att glasa in altanen :-) vill ha skjutdörrar längs hela framsidan. Och nytt golv där ute. Är SÅ less på katthår från andras katter, pollen och annat skräp som blåser in! borde ju bli bättre om man glasar in!
Så är vi i startgroparna till att tapetsera om i sovrummet. Har valt tapeter och allt.
Men som sagt, vi VILL väldigt mycket men får aldrig tummen ur!
Nu ska jag laga middag för snart kommer M hem. Sen ska jag iväg och storhandla. Skönt att åka ensam.
Krama sjuklingarna där hemma.
Kram
p.s gör ni nåt i helgen?

2008-04-15 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0