Lördag= storstädning!

Ja idag är det storstädning på schemat!
Kul värre!

Har inte riktigt hunnit med den stora adventsstädningen än, kändes som vi fuskade lite förra helgen vid första advent..det måste ju vara skinande rent när man ska julpynta.. Men nu blir det skinande rent denna helgen istället!
Håller på för fullt med att skura golven just nu. Innan det så skurade jag alla stolar i köket. Det är nåt jag kunde göra oftare! Iallfall barnens, fy vilka grisungar jag har.. På Tuvas stol var det till och med kladdigt under sitsen, vet inte om hon sitter och torkar av händerna där..? Nu är iallafall stolarna rena!

Jobbar delad tur idag så om ett par timmar ska jag iväg till jobbet igen för kvällspasset. Pust! Som tur är så är jag på min favoritavdelning idag..om man får ha en sådan! 
Henke tvättar bilen, Alfons sover, Tuva är hos Linnéa. Det är frid i huset..lugn och ro för mig att städa..ska skura vidare nu!

Imorrn åker vi och hälsar på Josephine!! Ska bli så kul att se henne, jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med nystädat!

Kul att ni också kommer imorn på fikat. Det ser vi fram emot!

KRAM

2008-12-06 @ 19:18:19
Postat av: Pilla

visst är det skönt att få sånt där som stolarna gjort!

Hoppas allt är bra med er. Ber om ursäkt missade kolla datum men jag ska så messar jag några så vi kan få till en träff snart igen. Saknar er ju!!!!

kram pilla

2008-12-06 @ 19:48:24
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0