En helt vanlig torsdag!

Men en väldigt  bra torsdag. Vi är hemma och grejar, vid 15 ska vi traska till dagis och ska jag vidare till jobbet. Slutar 20.30 ikväll och sen är det långledigt! Tre hela dagar, mmm..
Imorgon ska vi bara vara hemma har vi tänkt, ta fram poolen kanske för det ska tydligen bli årets varmaste dag! Det kanske till och med blir till att åka iväg och bada i någon sjö? På lördag åker vi till Söderköping med kompisar och mumsar glass i STORA lass, och sen sover vi en natt hos farmor & farfar. Det blir kul!

Igår var det skapligt varmt också förresten. Barnen var på dagis och de var ute nästan hela dagen, solsting-varning. När jag hämtade dem var de genomtrötta och då var det dags att cykla ner till tandläkaren för Tuva skulle ju dit..behöver jag säga att det inte gick sådär kanonbra? Det gick inte att lirka med henne, locka med lådan med tandläkar-presenter, ingenting. Hon öppnade inte munnen. Hon är som Lotta, hon är envis som en gammal get! Och mamma fick skämmas.. Alfons skulle utan problem gapat och visat sina tänder bara han fick lov att trycka på alla spännande knappar som fanns i rummet. Det fick han INTE för tandläkaren. Jag säger bara: Nästa gång det är dags för tandläkarbesök är det pappan i den här familjen som åker på det!

Idag grattar vi Evelina som fyller 4 år :-D


image61

Kommentarer
Postat av: Marie

Evelina tackar för grattiset!
Tråkigt med tandläkaren. Jag hoppas att det går bättre nästa gång. Evelina ska vara där på måndag.

2008-06-05 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0