21 maj

Idag fyller Alfons 1 och ett halvt år! Herregud. Jag menar, HERREGUD! Det är inte klokt. Och Tuva fyller 4 år om knappt en vecka. Inte ett dugg klokt det heller. Men dom blir roligare ju längre tiden går! Tuva med hennes kloka funderingar och kommentarer, Alfons som bara sprutar ur sig nya ord och nya saker han lär sig. Nyss låg han på skötbordet och gjorde Imse vimse-rörelser när jag sjöng för honom, inte illa för en liten kille va?

image29 
Den här killen är SÅ full av bus dygnet runt så det blev ingen bild på Imse vimsandet, bara en bus-bild..

Tuvas önskelista inför födelsedagen:
*en ponny som är sjuk
*en barbie som har hundar (små)
*en lampa
*ett Findusspel
*en docka som kan bada, med tillhörande baddräkt och simring
*prinsesskläder & saker

Och det roliga är att mycket av detta kommer gå i uppfyllelse! Tänk den som fick sina önskningar uppfyllda.. *drömmer*

Lisas önskelista: (allmän)
*ett nytt badrum med badkar
*systemdigitalkamera
*ett fast jobb, helst där jag jobbar nu
*en liten altan på framsidan
*eller kanske en liten uteplats på framsidan
*en viktminskning på ca 5 kilo

That´s it!


image30
Syster & bror har vansinnigt roligt med ett rosa paraply!



Kommentarer
Postat av: Marie

Tiden går fort!
Kram

2008-05-21 @ 11:47:04
Postat av: Pilla

Hej!
Ja visst går tiden fort speciellt märker man det på barnen. Grattis Alfons! Zara undrar om det kommer att bli något kalas för Tuva? Hon är så jättesugen på att träffas så det är helt tokigt.
Själv jobbar jag på med pysslet och har blivit designer åt minells butik här i stan. Har lyckats få med ett av mina kort på http://hanglar.blogg.se/ och jag är så jätteglad.
Nä nu ska jag dra iväg för idag är det vårfest på dagis i astrid lindgrens tema coh jag har en pippi och en lilla gubben att titta på.
Hoppas verkligen att vi ses snart det är ju tok länge sen nu ju.
jättekramar till er alla!
*Pilla*

2008-05-21 @ 12:44:59
URL: http://www.pillaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0