Lediga helgen snart slut..

Åh vilken härlig helg det varit! Men jag är helt slut. Kalaset igår tog väl musten ur mig! :-P Det var iallafall väldigt lyckat och kalasbarnet var nöjd.
Hon fick så fina presenter.
*Fina sommarkläder av mormor, och av Micke, Linda & Matilda
*Barbie med små hundar
*Pettson & Findusspel
*Ponny som är sjuk
*Prinsess & Prins-barbie
*Lite pengar att köpa nåt skoj för.
Och lillebror fick en bok med massa fordon och en liten traktor. Han var också helnöjd!
Tårtan var god, det grillade köttet blev till slut färdigt och jag tror alla var nöjda med dagen.

Idag har vi gjort lite av varje. Det har varit kanonväder! Tuva har lekt med Linnéa, vi har fikat hos grannarna, ätit pizza med de nyss nämnda och Henke har startat ett nytt projekt. Återkommer med detaljer och bilder på det! När vi vet om det blir något med det..hihi.

Imorgon är det jobba som gäller och sen träff med gamla ordföranden i bostadsföreningen. Den nya är ju..*harkel* jag. Ska få lite pärmar och grejer, plus lite information om hur jag ska göra för att vara en bra ordförande!

Nu väntar soffan, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0