Helg i Ljungby

Japp vi är hos mamma, har varit här hela helgen. Haft MYSIGT! Ätit massa gottis och pratat, så kan man sammafatta helgen!
Henke slutade en timme tidigare i fredags så vi kom iväg en timme tidigare. Så skönt! Då fick vi ut lite mer av den kvällen. Och jag som hatar att komma försent eller senare än man tänkt sig (hur sjutton kan hon vara tillsammans med Henke då tänker ni som känner honom..hehe)  blev ju nöjd.
Igår gick vi en sväng på stan. Inget sådär "halleluja moment" att gå på stan i Ljungby.. Men fyndade dock lite på Lindex & KappAhl-rean till barnen. Och till mitt kommande systerbarn!
Sen igår eftermiddag så åkte Tuva & mormor iväg på TEATER, bara de två. Det var "När Findus var liten och försvann". Tuva var eld och lågor både innan de åkte iväg och när de kom hem igen och vi fick höra allt om hur det var på teatern. Mysigt.
Snart är det dags att åka hemåt igen. Jag jobbar inte förrän imorgon natt så imorgon blir det sovmorgon. Hoppas jag. Det måste bli sovmorgon- hör ni det barnen!

Annars så längtar jag till julen just nu. Eller jag bara njuter av den här JUL-LÄNGTAN! Det är ju längtan som är grejen egentligen.
Men ser fram emot julen, det kommer bli mysigt. Och i år kan jag njuta särskilt eftersom de flesta klapparna är inhandlade eller i alla fall planerade. Underbart..!

Vi höres..nu ska vi åka hem till Aneby, ska bara dricka en kopp kaffe!





Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter som en underbar helg!

2008-11-16 @ 15:35:03
Postat av: Susanne

Härlig helg!

Skönt att alla klappar är färdigplanerade.

Det är de nästan här....

Kramar

2008-11-16 @ 20:10:09
URL: http://sussus.spaces.live.com
Postat av: Pilla

hej på er! låter som ni haft en underbar helg! Hälsa grattis till dit syster och lycka till med magen. Ha en bra kväll!

stora kramar Pilla

2008-11-16 @ 21:17:32
URL: http://www.gurresnabeltjej.blogsome.com
Postat av: Pilla

hej på er! låter som ni haft en underbar helg! Hälsa grattis till dit syster och lycka till med magen. Ha en bra kväll!

stora kramar Pilla

2008-11-16 @ 21:43:54
URL: http://www.gurresnabeltjej.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0