Äntligen fredag!

Visserligen jobbar jag lite i helgen men det ska bara bli roligt.
Och helgens höjdpunkt: Besök av Therese, Filip & Elias! Peter har de dumpat på någon larvig grabb-helg, hihi.
Håller på och planera vad vi ska göra och det viktigaste, vad vi ska äta. Haha!
Henke slutar 13 idag och vi ska åka och fredagshandla. Jönköping lutar det åt!

I onsdags


Alfons & jag var ensamma hemma och tänkte överraska pappan och syrran med chokladbollar! Titta vad koncentrerad han var!


Titta mamma! Namnam!


Och såhär såg det ut på bordet när Affe & jag hade dukat, och väntade på de andra.


Sen gick vi ut och grejade i trädgården. Kolla den koncentrerade minen igen!


Tuva hade något projekt på gång med ett hopprep och rutschkanan..


FRÅGA: Vilken Hollywoodskådis är hon lite lik?? Vi har fått höra det från 3 håll nu och här tycker tilloch med jag att hon är lite smått lik henne.


En mamma som hjälper till att sila sand!


Solrosorna har växt en hel del!


Vi har varit på skogens soptipp! OBS bara med gräs och mossa!

Igår


Välkomna på kafferep hos Tuva & Alfons. Alfons vill ha en kopp saft!


Det var såå roligt att hälla upp ur den lilla lilla kannan och dricka i de små söta kopparna


Påfyllning tack!


Hmm vad ska man välja? Alfons dricker saft iallafall..


Min lille kille! Så stolt han ser ut..


Och lilla värdinnan. Tack för en trevlig fikastund älsklingsbarnen!

Kommentarer
Postat av: Kristin G

Hej!



Vad söta era barn är! Nu blev jag nyfiken på vilken Hollywoodkändis andra sagt att hon är lik. Jag gissar på att det är någon som är blond och söt, men vet inte exakt vem.



Barnen har blivit stora sedan vi träffades senast. Hoppas att allt är bra med er.

2008-10-08 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0