En lista

1. Var hittade du den här listan? Jag snodde den från Josepinnes blogg
2. Var är dina föräldrar födda? Båda är födda i Skövde vad jag vet.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Jag har inte installerat nåt men tror att det Henke senast installerade var Vista.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Den vi oftast äter på? IKEA. Men min favorit..? Vilken som helst med god mat, Henke, jag och levande ljus, haha. 
5. När badade du i en pool senast? I somras på Öland.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Oh ja, flera stycken.
7. Hur många barn vill du ha? Jag är väldigt nöjd & tacksam för de två jag har men jag skulle kunna tänka mig ett till någon gång.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Tycker väl inte illa om någon musikstil egentligen..men opera är något jag absolut inte lyssnar på! 
9. Har du bestämt dig för vad du ska göra i framtiden? Nix, jag har mina planer men vi får se vad som händer med dom. Har ju hunnit ändra mig flera gånger innan..
10. Vad har du för TV-kanaler? Dom vanliga..fullt tillräckligt.
11. Har du åkt moped någon gång? Ja någon gång.
12. Har du busringt någon gång? OM jag har busringt?? Fråga hur många gånger..
13. Har du fått felparkeringsböter? Hur ska jag kunnat få det när jag inte har körkort!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej jag är för feg. När jag var 10 år ville jag hoppa fallskärm.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Grekland.
16. Har du en egen trädgård? Japp
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Bamse.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Haha, klart jag kan.
19. Badkar eller duschkabin? Har duschkabin men vill ha badkar!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste tiden? Ja vad tusan hette den..den handlade om USA´s president som sköts i Spanien, och man fick följa samma händelse genom olika människor, ja den var rätt OK iallafall.
21. Favoritpizza? Gammal hederlig Hawaii.
22. Chips eller popcorn? Chips!
23. Vilken färg på läppstift använder du? Vid de få tillfällen jag gör det är det väl någon brunrosa nyans.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ehh nej..borde man prova?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Hoho!
26. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Familjen,
28. Favoritchoklad? Jag älskar all choklad.
29. När pruttade du senast? Jag pruttar väl aldrig..
30. När åt du en hemodlad tomat sist? När vi odlade i Linköping kanske, nej jag vet inte
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Bara nån sån där som alla tävlande fick, när man var typ 10.
32. Är du bra på matlagning? Relativt.
33. Klarar du att tanka själv? Haha, nej det tvivlar jag på..
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej nej.
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Max-uniform..
37. Vad var det senaste du handlade? Loka päron & risifrutti till gårdagens kvällsjobb.
38. Har du kräkts offentligt? Mmm.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Jag har hittat min kärlek för livet, behöver inga miljarder för att vara lycklig.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Kanske inte kärlek, men klick kan det ju säga.
41. Har du ringt något betalnummer? Nummerupplysning och sånt..
42. Kan man vara vän med sitt ex? Kan man väl
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Någon som var inlagd? Ingen aning, det var längesen.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Ja jag hade en blond kalufs.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget alls.
46. Vad har du i din väska? Massa komihåg-lappar, plånbok, lypsyl, en blöja, mobil, läppglans, Alvedon.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Jag tittar till barnen så de mår bra.
48. Vad är du tacksam för idag? Att vi är friska och att jag är ledig till kl 17 så jag får mysa med barnen nästan hela dagen. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har också sett den filmen som du beskrev i fråga 20. Jag kommer inte heller ihåg titeln.

Kram



2008-09-07 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0