Uppdatering!

Fredag

Barnen var på dagis, lekte med Linnéa och stor-Tuva och när Henke kom hem från jobbet åkte vi iväg mot Linköping!
Vi var där rätt sent, vid 20.30 kanske. Och då hade ju båda barnen sovit en stund i bilen och var skapligt pigga...


Teckning till farmor & farfar som Tuva gjort och tagit kort på! Regnbåge, sol, blomma, gräs. Duktig va?

  
Framme i Linköping och efter lite kvällsmat, bus & mys så var det tandborstdags.


Kiss kiss på pottan!

Lördag

Vi tog det lugnt på morgonen, ingen panik att vi skulle vara på Kolmården vid öppning! Vi var där vid 11 ungefär.
Käkade vår medhavda matsäck i Bamses värld direkt när vi kom.


Alfons är fikasugen. Nya vagnen!


Min gubbe


Tuva blev uppspelt när Bamse & Lille Skutt kom! Men vågade absoluuut inte gå fram och hälsa..


Sötaste Lille Skutt & Skalman


En snurrgrej som var jätterolig!


Utanför Tiger world. Enda bilden på mig från Kolmården, måste ju visa att jag var med.. ;-) 


Två apor som satt och kliade varann..lite Henke & jag över det faktiskt, vi som alltid kliar varann i soffan vid teven hehe. 


Två snyggingar som står och hänger.


Han var så tuff när han gick upp..men när det var dags att åka blev han skraj.


En giraff utanför bilen..ingen vanlig syn direkt! Safariparken var superhäftig.


Hemma hos farmor & farfar och Tuva var trött!


Haha, kolla in stilen! Alfons var sömnig han med. Och mamma & pappa också för den delen! Vi funderade på om vi skulle gått på bio eller nåt när vi hade barnvakt men vi var helt slut..

Söndag 

Henke & jag fick sovmorgon efter en jobbig natt med en vaken son från och till, och som vaknade ordentligt vid kl 7.
TACK så mycket för den sovmorgonen svärföräldrarna.
Vi pysslade inne på förmiddagen, sen gick vi ut på gården en liten stund. Henke & hans pappa åkte ut i skogen och letade lite svamp medans vi andra lagade mat och passade barn.
På eftermiddagen åkta Pilla & jag till scrapträff i Mjärdevi, superkul! Pilla demonstrerade hur man gör små söta typ tetra-pak av fina papper, sugen man blev på att prova det då! Och vilken massa papper, stämplar, klistermärken m.m m.m de sålde! Plånboken blev lite tunnare efter det besöket!
Sen tog vi en fika och en promenad med farmor & farfar i gamla Linköping innan vi åkte hem.
Vilken bra helg vi hade!



PysselPilla demonsterar!


Mina fina FYND


Farfar & farmor med varsitt barnbarn i handen


Jag tänkte ta en fin höstbild på barnen..och så här bra blev den! Årets julkort??







 

Kommentarer
Postat av: annelie

Hej!

Hur har ni det? Mysiga utflykter ni gör!!

Vad lik Tuva är dig på tandkrämskortet, tycker jag som ALDRIG kan se sånt =)



Visst är du duktig på Scrapbook?! Mira fick ett scrapbook album på sitt dop ihelgen, så jag tänkte ge mig på ett försök... några bra nybörjartips? =)



Ha det bra! kram

2008-09-16 @ 21:46:32
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0