Lösenord?

Jag funderar på att skaffa lösenord på bloggen.
Det är ganska många unika besökare varje dag och jag vill ha lite koll. När detta sker kan jag inte riktigt säga.
Alternativet är att jag inte vill skriva så öppet och personligt och då försvinner ju liksom hela syftet med en blogg, tycker jag. För det är ju en dagbok, visserligen öppen men ändå en dagbok.
Nu tror jag ju inte att det är någon som inte känner mig som läser, men om det är så får du väl skriva och presentera dig =)
Ni andra kan ju bara skriva en rad och säga att ni vill fortsätta läsa, och även eran mailadress om ni inte tror att jag har den.

Ha det gott i vårvärmen!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill ju självklart fortsätta läsa!!! Ska bli så himla kul att ses på måndag igen!!!

Kram kram.

2009-04-28 @ 14:25:36
Postat av: Maria m Adrian och Klara

Är inne här då och då och läser. Kul att läsa bloggar som uppdateras regelbundet. Har också en blogg som jag och min man försöker hålla uppdaterad men tyvär sker det lite väl sällan nu för tiden, men det kanske kommer bättre tider. :)

2009-04-28 @ 19:52:08
Postat av: Anonym

Självklart vill jag fortsätta läsa.

Kram!

2009-04-28 @ 20:03:45
Postat av: ida & andreas

Hej vännen. Klart jag/vi vill fortsätta å läsa vidare om dig och din vardag, samt följa de små trollen........åså Henke såklart, så jag har koll på allt, hi hi hi Massa Kramar från oss i Skara

2009-04-28 @ 20:50:09
Postat av: Susanne

Jag vill fortsätta läsa!!

Har du hört nåt om helgen förresten?

Jag saknar er massor!

2009-04-28 @ 21:26:33
URL: http://sussus.spaces.live.com/
Postat av: Josephine

Hej!

Jag har fastnat lite för din blogg... undrar hur jag hittat den, kanske du som länkat i min blogg?

Eller genom Fias blogg kanske..

Äsch, skitsamma, jag vill iaf fortsätta läsa!



/Josephine

2009-04-28 @ 22:10:37
URL: http://josepinne.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej!



Jag läser då och då. Det är så kul att läsa om vad ni gör och om barnen.



Kram

2009-05-08 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0