Några bilder


Vad roligt vi hade i fredags! Och vilket väder..helt ljuvligt.


Barnen- och särskilt Alfons - var helt tokiga. Herregud, han bara flööög nerför rutschkanan och ner i vattnet.


Dagen efter var det inte lika vilda lekar..mest mamma pappa barn. Här är Matilda nerbäddad i hallen!


Senare var det släktträff och 80-årskalas för min mormor. Henke tog en sån kanonbild, visst är de söta!! Vet inte vad Alfons gör för busig min..men söt är den!


Här är de små godingarna Walter & Mira! De hade det härligt i skuggan och kivades om bollarna :-) Det är min kusin Claes & Annelies son, och min kusin Annelie & Linus dotter- alltså sysslingar till Tuva & Alfons!


Ett litet glatt tjejgäng, Ida, Lisa & Tuva!


Gammelmormor med barnbarnsbarnen, ingen lätt uppgift att hålla alla på plats! Här är min bästa bild av ca 8 st ganska dåliga..haha. Mira är på språng!


Mormor Else med alla barnen. Inger, Mona, Christina, Ulf, Sten & Göran! Härligt gäng det där, man kanske skulle ha en sån barnaskara??


Kusinerna som var med. Annelie, mormor, Claes, Gill, moi, Ida & Sara.


Josephine & Tuva! Älsklingstjejerna!

Kommentarer
Postat av: Annelie

ja, en räcker mer än väl :)



jätte fin bild på tuva o alfons!!

att fånga alla barn på bild, ja det gick lika dåligt för mig haha



kul o ses iaf, det blir inte så ofta men roligt när det sker! kram

2009-08-12 @ 15:42:45
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0