Underbara fredag

Jag älskar fredagar!
Spelar ingen roll att jag ska upp klockan sju imorgon för att jobba till klockan fyra. Det är ju ändå helg!
Och så är det kanske fredagsmyset som är det bästa egentligen. Ikväll skippar jag min nyttiga kost och längtar efter ostbågarna som min kära granne kommer med sedan! Har skickat med en lista till honom eftersom karln här i huset inte kommer hem mellan jobbet & bowlingen ikväll.
MUMS med ostbågar, det är min last. Och barnens! Vi ska mumsa tills det kommer ostbågar ur öronen!

Ni kanske ser att bloggen är lite ändrad. Håller på att göra om den lite. Det tar tid att klura hur man gör! Och jag som satt och kodade helt själv till familjens gamla hemsida..hur orkade jag? Och hur gjorde jag? Har glömt det mesta..
Ja iallafall så kommer bloggen att ändras på lite, men när det sker mer förändringar vet jag inte.




Det fanns tid till en pysselstund idag också, härligt. Idag blev det en Leila-cupcake till kaffet! Fast just denna var ju gjord av Henke :-)


Välkommen till Tuvas affär! Här finns allt du kan tänkas vilja ha, men mest halsband..


Här hänger halsband av alla de slag..


Ett lördagshalsband enligt affärsinnehavaren!


Tack för besöket, välkommen åter! En väldigt rolig lek som sysselsatte Tuva & mig i minst en timme :-)


 



Kommentarer
Postat av: annelie

här börjar det bli fint =) visst är det kul när resultatet blir så bra ?!



idag har vi varit på babybarn mässan här i gbg. hittade ännu mer fina saker till Mira ;)



kram

2009-03-01 @ 15:22:22
Postat av: Moster

Hej Lisa,

vilken gullig liten affärsinnehavare! Fick hon sâlt mycket? Snart träffas vi igen, det ska bli jättekul. Kram frân moster

2009-03-01 @ 16:37:28
Postat av: Susanne

Åå vilken mysig affär! Hälsa Tuva att vi gärna kommer och handlar hos henne nångång!

Ang Mary Kay...Vill du komma får du jättegärna sova över hos oss. Barnen är bortlejda till farmor och farfar! Kramar!

2009-03-01 @ 21:41:33
URL: http://sussus.spaces.live.com/
Postat av: Pilla

hallojsan ser fram emot en mysig lördagskväll tillsammans!

kram kram!!

pilla och Co

2009-03-03 @ 21:11:48
URL: http://www.gurresnabeltjej.blogsome.com
Postat av: Kristin

Hej!



Skickar en hälsning från Linköping. Det var jättekul att titta in på din blogg och se hur ni har det.

Många kramar från oss!

2009-03-12 @ 08:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0