En lite dyster men ändå ganska mysig dag.

Ja här sitter man här inne och tittar på regnet som öser ner utanför..deppigt värre.
Jag skulle jobbat idag. Hade sett fram emot två dagars jobb innan min vecka ledigt. Och även sett fram emot de pengarna som tillkommer med helgjobb..
Men när jag tassade upp i morse kunde jag knappt stödja på min vänstra fot! Jag kände igårkväll att det kändes lite i fotleden, och vaknade ett par gånger inatt av att det gjorde lite ont men trodde aldrig att det skulle vara illa!
Får ju ont lite då och då i mina handleder, och ett par gånger har det blivit svullet och inflammerat. Även knäna har jag haft ont i! Har väl någon äcklig ledsjukdom.....som nu har flyttat sig även till fotlederna :-( Skit skit skit!

Tuva är inne på sitt rum och leker, hör hur hon tjattrar med sig själv när hon leker med Playmo. Alfons vilar middag, så där inne är det just nu tyst. Henke sitter vid andra datorn och grejar i Photoshop tror jag. Vilket socialt liv! Jag passar på att fixa med bloggen när det är lugnt här. Kul att förändra litegrann!
Mumsar chilinötter som bara den, struntar i att klockan bara är kvart i tre för det är ju ändå lördag! Något måste man ju trösta sig med när man är lite sjuk. Och förut åt vi drömtårta som jag bakade igår, MUMS. Tyckte särskilt Alfons som ju inte är den store gottegrisen i familjen utan snarare den som äter minst sötsaker. Men drömtårta var hans grej :-)





Nähäpp, nu återgår jag till mitt pyssel med blogg-layouten..på återseende!

Kommentarer
Postat av: Pilla

HEjsan!vad fint du gjort i bloggen!

mumsigt med rulltårta det kanske man skulle göra nu när man är ledig, hade tänkt bullar eller kanske både och?::::

Hoppas ni får en fin lördag!

kram pilla

2009-07-11 @ 18:06:05
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0