Helg!


På stan är det International street market i helgen med massa exotiskt & roligt. Engelskt godis, franska kakor, spansk paella, holländska blommor mm. Jättemysigt! Vi fick med oss en stor påse engelsk godis hem till farfar!




Äntligen hos farfar! Vi fick god mat och efterrätt förstås, fredag som det var..



Hos farmor & farfar är det alltid något barn som vill diska..igår var det Alfons.



Lördag morgon och Alfons tränar med Wii :-) Lite lagom engagerad! Tuva är mer inne i det.


Fika på Gyllen med farbror, "faster" & kusin. Gott, och trevligt som alltid.



Holländska minipannkakor med florsocker. MUMS!


Nu ska vi till Linghem en sväng och därefter blir det partaj för mig. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Annelie

inte klokt så stora barnen börjar bli..?! ska verkligen bli kul o träffas snart! holländska minipannkakor, vad är det? lät gott med florsocker :)



Kram annelie

2009-06-14 @ 20:18:59
Postat av: pilla

Hej hej hoppas ni hade det bra här i stan. Jag jobbar jättemycket men vi måste få till någon träff snart. jag går på mitt sommarschema från v 27-28 och då jobbar jag extra mycket för att vi ska få ihop detnär några är på semester.

Vi kan väl höras på telefonen så bokar vi in så vi kan ses! SNART!!!!

jättevarma kramar från oss!!

Pilla

2009-06-14 @ 22:35:26
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0