Kvällen före midsommar.

Midsommar imorgon, vad fort tiden har gått! Det var ju för tusan vinter när jag & Therese pratade om att de skulle komma hit till midsommar.. Och vinterväder lär det väl bli imorgon, jag förväntar mig inget annat!
Jag är nöjd ändå- bara alla är pigga och glada, vi har massa gott att äta och dricka, och infravärmen på altanen funkar så vi kan sitta ute. Det är allt jag önskar och begär!



Glad midsommar önskar de två spralliga barnen som vägrar stå still så man kan ta ett fint midsommarkort



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Hade ni en bra midsommar? Inte lätt att fånga barnen för ett fint kort men det är väl det som är charmen ;)

Kram Annelie

2009-06-23 @ 12:54:02
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0