Söndag kväll.

Jag orkar egentligen inte skriva en enda rad!!
Men vill berätta att Alfons mår bättre nu. Han har liiite ont och får ta det lite lugnt med vilda lekar (tycker vi men han vill förstås inte) men såret ser rätt fint ut. Men visst känns det fortfarande i hjärtat när jag ser det, lillplutten min ♥
 
I helgen har vi:
*Haft singstarkväll med min fd arbetskompis & familj -värsta fjortisfesten nästan hehe- med tillhörande sovmorgon dagen efter. Herregud när vaknade vi 9.30 senast?? 
*Haft kalas för Tuva igen, med morfar & Inger denna gången. Åt god vit prinsesstårta, byggde tågbana och bara umgicks. Tuva fick en Disney eltandborste som hon önskat sig, en klänning med fjärilar på, strumpor, pysselbok med Littlest Pet Shop (en lyckträff), en Madickenbok och 500 kronor i sin fond. Bra presenter! 
*Varit en sväng till Ikea. Där inhandlades en rullgardin till vårt sovrum (det har vi redan köpt en gång, tyvärr blev den då 20 cm för kort..eller alltså för smal..), två vita ramar till Alfons rum, handtag till en massa garderobsdörrar (nu äntligen åker de guldiga 80-talshandtagen UT!), handduksstång och toapappersrullehållare- eller vad det nu kan tänkas heta till badrummet.  
*Hälsat på Tuvas bästis Wilma och hennes familj. Det var jätteroligt! Vi är helt klart på samma nivå när det gäller det mesta, det är kul. Sen har de ju något som vi är något lite sugna på, en husvagn! De pratar väldigt bra om det också så vem vet i framtiden när jag vinner på lotto, då kanske jag köper en till oss.

Ha en skön söndagskväll alla, nu dyker jag ner i soffan!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som att ni haft en mysig helg, skönt å höra att Alfons mår något bättre, nu hoppas vi att det kommer läka fint för honom. Lite dumt å fråga kanske men ville bara kolla om paktet till Tuva kom fram till hennes dag? hoppas Kram på Er

2009-06-07 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0