Fredag!

Sista jobbkvällen nu av dem i den här långa raden av arbetsdagar, puh!
Fick ju ledigt nu i helgen så jag slipper jobba 100 dagar i sträck ungefär. Tack för det chefen!


Vid matbordet:

T: Nu äter du ordentligt Alfons.
A: Jag gör det!
T: Ja för annars ringer mamma till Jonathans mamma och säger att Alfons åt inte så duktigt med pannkakor så ni kan inte komma och leka. Bara så du vet så ät duktigt nu.

Men säger vi så?  Eller var har hon fått det ifrån? Rannsakar mig själv..det låter inte alltför kul ju! :-P

Imorgon åker vi till Ljungby och hälsar på mormor. Blir bara en natt för Henke jobbar ju på måndag. Skönt!! Han har saknat att jobba kan jag lova!



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul att han har fått jobb! Jobbar han i närheten av er eller har han en lång resväg?

Kram

2009-05-22 @ 18:53:13
Postat av: ida

Men Lisa låter du inte barnen leka om de inte äter all sin mat?? hi hi hi härligt å höra att de faktiskt lyssnar på en iallafall. Har Henke fått nytt jobb? Är de i närheten av er nu oxå? Kram på Er

2009-05-25 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0