En onsdagskväll i soffan.

Jaha vad ska man skriva om idag då? Kvällen går så fort, när man tänker att man ska hinna både det ena och det andra! Sen sjunker man ner i soffan och blir kvar där, trots bristen på bra tv-program...lustigt det där alltså.
I måndags efter dagis åkte vi tåget upp till Linköping, jag och barnen. Så mysigt att åka tåg! Och vad bra det gick. Herregud, jag minns vilket sjå det var när Alfons var bebis!! Blöjbyten och mat-tider och en treåring som nyss blivit blöjfri :-S Nu är de så stora och smidiga :-) Och framförallt tycker de allt är så roligt så det är sällan några problem med något. Pussungarna! Det fick vi höra av förskolefröken på utvecklingssamtalet också, de är goa och glada, inga problem med något, påhittiga, älskar att vara ute, kan leka med alla, är bra kompisar...osv osv. Skryt skryt. Men det blir man glad av att höra!! Men igår då när vi var hos vännerna i Johannelund, hehe då kan man undra var alla goa och glada ungar tagit vägen! För det var bråk och gnäll på alla fyra hela dagen! Men det var trevligt ändå, och mammorna skötte sig ju iallafall som tur var ;-) Idag har vi börjat göra fint på altanen, för nu är det snart dags att sitta därute och mysa. Grilla...mmm... Men ska fortsätta med projekt vårstädning imorgon eftermiddag tänkte jag. Har blivit förkyld igen, så jäkla jobbigt!! Måste bli pigg till helgen för då bär det iväg till Skövde för att gå på 90-årskalas, min farfar fyller år. Ska bli trevligt! Godnatt nu alla vänner...sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0