Valborg!

Tyvärr får vi inte se någon majbrasa i år (gjorde ioförsig inte förra året heller...) men däremot får vi umgås med en massa vänner! Vi blir ett helt gäng som ska ses ikväll och grilla och ha trevligt. Synd bara att det denna helgen blir två festligheter för vi kommer vara helt slut på söndag kväll... Och det är helt okej för mig för jag är ledig på måndag, men min stackars sambo tänker jag på. Men det ska nog gå bra, han är ju inte lastgammal! ;-)

Med viktväktar-projektet går det kanon! Det är ju faktiskt inte svårt egentligen, man får ju äta vad man vill! Fast lite mindre av det som är gott förstås. Och jag har gått och lagt mig på kvällarna nu med lite kurrande mage, faktiskt rätt skönt :-) 

Tack ni fyra som kommenterade, trevligt att typ en femtedel av mina läsare ville ge sig till känna iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad duktig du är som håller på med VV!

Trevlig valborg! Hälsa familjen

2010-04-30 @ 15:10:08
URL: http://albinoeddie.blogg.se/
Postat av: kusin ida

Hej min söta Lisa.



Jag kollar in din blogg typ dagligen och jag kommenterar emellanåt, men kanske inte åt allt, men jag får väl bättra mig oxå =) Hoppas ni haft en trevlig Valborg iallafall!!! Puss å Kram

2010-05-02 @ 09:38:43
Postat av: Sambo Henke ;-D

Japp, var lite trötter på jobbet, men det gick ju bra. Får sova lite på tågen. Snygg blogg du har.. Love U!

2010-05-03 @ 23:16:16
URL: http://guldkornets.blogg.se/
Postat av: Annelie

javisst är det skönt med flexibilitet!



tycker det är så skönt nu när vädret är bra o nan kan va ute mycket! dagarna går så mycket snabbare =)



japp, jag har me&i party ikväll. självklart beställer jag den till dig!! kan fylla i dina uppgifter på beställningen så skickar de den till dig direkt. kan jag ringa ikväll så alla uppg blir rätt? stämmer dina nummer på eniro.se?

kram!

2010-05-06 @ 10:31:39
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/
Postat av: Linda J

hej, ja vi har ju fått ett datum för igångsättning... spännande.

kan ju bli tidigare också, har förvärkar varje natt.

ses vi imorn?

2010-05-07 @ 09:01:35
URL: http://matildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0