I´M BACK!

Ska bara prova om jag kommer ihåg hur man gör ;-)
Tillbaks efter en skön blogg-semester! Har saknat att blogga men verkligen inte haft någon som helst lust. Eller jo lust, men det är svårare och svårare att ta steget ju fler dagars blogg-paus man tar.

Nu närmar sig hösten och säkert finns mer tid till blogg nu. På återseende- snart!






Väderkvarnen snurrar inte men det gör återigen det berömda ekorrhjulet med dagis, skola och arbete...!!
Skulle nog hellre sitta här vid kvarnen på Öland istället och ta det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt!

Kram

2010-08-30 @ 17:57:54
Postat av: kusin ida

Jaaaa, har saknat att läsa om alla era härliga händelser i vardagen å allt, men jag ser fram emot hösten då du får fart på bloggandet.....förrästen har jag ju ganska bra koll på era äventyr ändå =)



Puss å Kram på Er alla!!!

2010-08-31 @ 21:53:01
Postat av: Susanne

Kul!

Jag har kollat in här lite då o då under sommaren bara för att se om du uppdaterat nåt eller inte.



Kram Susanne

2010-09-01 @ 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0