Längtan efter sommar...

Ja mitt i det värsta snökaoset så infinner sig då lite: ja ni kommer inte tro det, inspiration! Att pyssla!
Och vad passar då bättre än denna mysiga sommarbilden. Åh vad jag längtar...vår och sommar, kom...



Ingen märkvärdig layout på den, less is more. Har fått dille på att sy i pappren, så kanterna och fotot är sicksackade med vit tråd. Synd att jag skrev så kluddigt men jag ville ha handskrivet...


Annars inte mycket nytt.
Barnen fick äntligen vaccindos nr 2 igår. De var jätteduktiga.
Jag pluggar på som bara den och njuter av min vattengympa varje tisdag kväll. Helt j***a underbart är det. Ikväll är det Tuvas gympa och vi andra tänkte strosa lite på den nyöppnade loppisen i byn, den är helt sjukt populär så vi måste kolla in vad som är så speciellt med den. Men det ska tydligen finnas en massa mysiga saker med lantligt stuk.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0