Härliga fredag.

Sällan som fredagen varit så efterlängtad för min del! Haha, det är så tuffa dagar på vårdcentralen må jag säga. Mycket att lära sig och komma ihåg, särskilt när jag är på provtagningen. Då är jag lite nervös...det är ju så superviktigt att allt blir rätt, och de ger mig så stort ansvar att jag får smått panik!! Men det är SÅ roligt! Ta blodprover och analysera, föra in allt i journaler i datorn. Många olika patienter. Kul :-D Nu är äntligen Alfons frisk, idag var han på dagis igen efter en vecka. Det hade gått bra, men visst var han trött efter en heldag. Och inte bara han är trött, jag med och den lilla morgontrötta tjejen också. Vi är inte vana vid att gå upp fem, halv sex- och det borde inte vara lagligt att göra det heller!!

Kommentarer
Postat av: Andreas Berthilsson

Så roligt att du har hittat ett jobb som är inspirerande och roligt. LYCKA TILL.



mvh Andreas



ps hälsa Henke, det vre roligt att ses någon gång det var länge sedan nu.

2010-10-16 @ 09:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0