Fredag!




Tjoho, Ladies night ikväll!
Ska bli SÅ himla kul. Det var i mars som jag och syrran gav det till mamma i 55-årspresent och hjälp vad detta halvåret har gått fort. Bara susat förbi. Klyschigt men sant, vad tiden går fort.
Ska bli roligt att göra något tillsammans bara vi tre faktiskt. Senast var när mamma gyllde 50, då bjöd vi henne på Helsingforskryssning. Trevlig tradition det där att hitta på något tillsammans, tills hon fyller 60 får vi väl börja spara så vi kan åka iväg på någon längre resa!

Jag har som mål att hinna färdigt med fördjupningsuppgiften idag. Har exakt...två timmar på mig innan mamma kommer. Då ska jag helst ha hunnit äta någon lunch också. Och målat naglarna, strukit tunikan, packat väskan till mig och barnen, plockat undan i köket...lika bra jag lägger ner mina förväntningar på vad jag ska hinna med här hemma ;-)
Sen ska vi åka till bolaget och köpa nån flaska vin till ikväll, ta ut pengar, hämta barnen, hem och fika, sen åka så vi är framme på Josephines förskola kl 16 för att hämta henne. Bäst jag skyndar mig nu så jag hinner med allt!!

Ha en underbar fredag och helg allihop!!

Ps...hoppas verkligen att Martin Stenmarck biter ihop och är med ikväll trots sin avslitna hälsena...! Det är ju för hans skull jag är där... ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0