Hösten är här.

Åh vad roligt att vara tillbaka :-D
Har saknat att blogga, men tyvärr saknat inspirationen. Och tiden. Nu är jag igång igen! Och planerar att hålla det mer aktivt förstås. Har man haft en paus och bara skriver ett enda inlägg- ja då är inlägg nr 2 väldigt lätt att skriva. Bara det där första som på något sätt tar emot, fast det är så roligt. Och det är ju skönt att skriva av sig också.

Ja det har ju hänt en del sen sist! Den härliga sommaren tog slut, men den på ett sätt lika härliga hösten kom. Hmm, förutom idag då kanske...när regnet fullkomligt vräker ner! Som min kloka son sa nyss: "Det här är inte precis min bästa dag. För det regnar så dant." (så dant= endast östgötar som säger?) 

Allt är igång nu efter sommaren: Tuva har börjat ettan, Alfons är numera äldst på förskolan, Henke har satt sig i skolbänken igen, jag jobbar kvar, diverse aktiviteter har börjat såsom gympa x2, fotboll, musiklek och så simträningen förstås. Så det är ett evigt flängande hit och dit, men det funkar.

På återseende gott folk! :-D


Kommentarer
Postat av: kusin ida

Kuuul, att du bloggar igen......har saknat dig!!!!KRAMAR

2011-10-16 @ 13:02:12
Postat av: Lisa

Tack!! Och när ska du börja blogga igen kära kusin?? Det ser jag fram emot. Kram!!

2011-10-18 @ 09:59:35
URL: http://guldkornets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0