+ 6 dagar...

Börjar kännas tjatigt det här.

Inatt vaknade jag och hade riktigt ont och trodde att det var början på riktiga värkar. Blev SÅ besviken när jag vaknade på morgonen och det inte blivit mer! Hade sådan lust att bara krypa under täcket och stanna där hela långa dagen.

Men det gjorde jag ju inte förstås. Och humöret blev bättre efter en stund :-) Fikade rulltårta på förmiddagen. Åkte till Maxi när Tuva hade slutat skolan. Alltid trevligt en lönefredag ;-) Nävars, det var rätt lugnt. Nu ska väl kyl och frys vara rätt fulla ett tag framöver. Vi äter ju sjukt mycket frukt i vår familj så det behöver vi handla OFTA. Tycker ändå att vi handlar så rejält med frukt när vi handlar. Idag hade de bra pris på äpplen på maxi så Henke köpte världens största äppelpåse tror jag, skrattade gott när jag såg hur mycket han hade lassat i! :-)

När vi kom hem var vi ute, det var soligt och fint. Barnen spelade fotboll och lekte med grannbarnen, de plockade även en fin blombukett som står på bordet nu. Vi lagade varm smörgåstårta, det var längesen vi åt det och det var supergott. Nu väntar TV och lösgodis, ska också bli sjukt gott!!

Trevlig fredagkväll och helg allihop!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0