Duktig bebis!!!

Gud så skönt. Än så länge ligger bebisen kvar som den ska! Var på Storken idag, och hon tittade till och med noga med ultraljud så det litar jag på ;-) Har nojjat som bara den hur det blir OM den har vänt sig tillbaka med rumpan ner...hoppas jag kan lita på att den ligger kvar som den gör nu resten av tiden.
Annars var allt också bra. Blodtrycket ligger typ alltid på 110/70. Bebisens hjärtljud låg på 145 idag. Jag har gått upp 7 kilo. Helt okej! :-)

Sitter ute i solen och njuter. Slängde till och med av mig strumpor och skor... Har ätit mellis ute, så mysigt att kunna göra det! Väntar nu på att Tuva ska komma hem från musikleken, jag lovade henne att jag skulle sitta kvar här tills hon kommer :-) Hon vara bara hemma och vände, käkade lite mellis och sen iväg. Så blir det nu när hon slutat fritids! Och Alfons & jag har påsklov nu redan! Lyx. Henke jobbar i Skeda udde idag på en förskola, är så glad för hans skull att han får jobba lite förutom plugget. Det gillar han!

Stort grattis till syrran 40 år idag!! Och svärmor 60 år!!


Kommentarer
Postat av: maggan

ser skönt ut ,skönt också att den lille /lilla ligger rätt

2012-04-04 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0