Söndag.

Det blev allt en liten tur med bilen idag. Svårt att undvika förstås :-) Den är ju bara SÅ bra, tycker vi! Vi sitter bekvämt, den är rymlig och AC'n funkar kanon.

Vi åkte till Ikano, dit vi inte varit på månader! Skulle fikat på Ikea men det gjorde alla andra så vi bojkottade århundradets längsta kö och gick till fiket inne på Ikano istället :-) Sen gick vi i några affärer (de få jag orkade) och det var lite kul att strosa där eftersom det var så längesen. Nu är det gjort för ett tag framöver känner jag ;-) Kikade lite på bebiskläder, det finns ju så mycket fint och sött...och så smått det är!! Köpte inget, tycker inte det är så kul innan vi vet vad det blir faktiskt! Vi har ju en del i vitt, grått, brunt osv så får vi köpa mer när den kommit. Genus jag vet...barnen tjatar om att det inte finns några kill eller tjejfärger och det är ju sant, men så konservativ är jag att jag inte gärna köper en rosa klänning åt en liten bebispojke, haha.

Tuva föll för något fint på H&M som hon ville ha till Micke & Lindas bröllop och skolavslutningen. Jag tyckte vi kunde vänta, och så gick vi till några andra affärer. Sen tänkte vi att självklart skulle vi köpa- det är snart juni :-) och tänk om det är slut när vi väl kommer till skott. Tur det, för när vi kom till H&M var det ett jäkla riv och slit bland dem och inte många kvar! Tuva blev väldigt nöjd och glad, och hon kommer bli väldigt fin!

Nu TV och slappa i soffan, ha en skön kväll :-)


Kommentarer
Postat av: Linda J

:)

.... snart juni.....!

2012-04-23 @ 06:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0