3 januari.

Idag plockar vi ut julen här hemma, tack och hej.

Tuva är med Maja och åker skridskor och leker, tur att hon får ha kul på lovet!

Vi försöker kurera oss...det går sådär.
Henke och Alfons har också feber nu. Har fortfarande inte fått provsvar på blodprovet och det oroar mig. Vad är det för bakterie jag går omkring med? Vill bara börja äta antibiotika så jag blir frisk!! Pratade med jobbet nyss och kom fram till att denna veckan är det otänkbart att jag börjar jobba. Så vi satte nästa onsdag som ev jobbstart så får vi se.
Måste ringa VC imorgon bitti om sjukskrivning plus att de måste fått provsvaren då!!

Sen går alla tankarna till mormor S på sjukhuset... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0