Inte på topp.

Idag var det dags för ett besök hos barnmorskan igen. Allt verkar bra med bebisen, magen växer och hjärtljuden lät bra.
Men mitt hb hade sjunkit drastiskt! Inte så konstigt att jag är trött som en urvriden disktrasa då.
Sen var inte urinprovet bra heller, utan visade på både vita blodkroppar och äggvita i urinen. Hon skickade iväg det på odling så får jag svar i veckan. F*n också, säkert uvi och så blir det antibiotika igen :-(

Jag är trött trött trött, sover som en kratta om nätterna pga olika anledningar. Vill inte drabbas av mer skräp nu! Och hur nyttigt vore det med en penicillinkur till när jag nyss avslutat en...?

Dagens positiva:
*Alfons hade med sig sin kompis Jonathan hem från dagis, han var så glad!
*Tuva la huvudet på min mage och fick en spark rätt på kinden! Det tyckte hon var jättehäftigt :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

trist med uvi, om det nu är det!

jag har 100 såna med matilda. också dåligt järnvärde.

tips (som du kanske redan vet?) är godmorgon juice med extra järn i (finns en som heter så!) och så äter du en passionsfrukt om dagen! en passionsfrukt innehåller en veckas järnbehov, så förstår hur mycket du får i dig om du äter många!

kram

2012-01-31 @ 21:22:29
Postat av: Lisa

Skit att jag inte tål apelsinjuice. Hade varit himla smidigt att få i sig extra järn på det sättet. Passionsfrukt ska jag köpa! Det är ju gott. Hade du uvi med Matilda? Usch. Fick du penicillin då också eller skulle du låta det gå över av sig själv?

2012-02-03 @ 12:01:51
URL: http://guldkornets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0