Lördag!

Då var det lördag!
Dagen började...rätt sent ;-) Alfons är oftast den i familjen som vaknar först och så var det även idag.
Han och jag hade bestämt att vi skulle äta smarrig mannagrynsgröt till frukost så det blev det. Sen gjorde Henke goda scones också! En härlig brunch blev det.

Vad som inte är så härligt är att jag inte sovit så mkt inatt pga det där jäkla revbenet... Det gör så himla ont så jag börjar tjuta när jag måste hosta eller vända mig! Vet inte vad jag ska ta mig till...kan knappt andas.

Jaja. Iallafall, efter den goda frukosten bestämde vi att vi skulle ta en tur till stan för att inhandla vantar till barnen. Hade presentkort på Lindex och hade sån tur att de vantarna som de ville ha, fanns kvar endast i just den storleken som barnen har :-)
Sen tittade vi runt på rean, men köpte inte nånting. Behöver inget så varför handla!

Så var Julia här en stund och lekte, vi åt en god middag och nu är det dags för Disney monopol. En ny favorit hos barnen!! :-D Ha en trevlig lördagkväll allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0