Måndag.

Undrar hur många som har jobbångest idag? En hel del som börjar jobba efter semestern idag. Jag gör det inte ;-) och har släppt bitterheten över att vi inte åkt på så mycket semester, utan gläds över att jag får vara ledig! Hela sommaren med alla mina barn! Och hela hösten med lilla skatten! Idag är vi trötta allihop efter den stojiga och sena kvällen igår. Fanny blev vi av med vid tolvtiden då hon fick mammalängtan, så kan det vara ibland. Men Tuva och Olivia hade en mysig morgon & förmiddag, och Fanny kom och lekte efter frukost igen. Nu är Tuva hemma hos Olivia och hon är lite nöjd att hon fått en "ny" kompis, som ju från början är Fannys kompis som går i hennes klass. Kul att "vidga sina vyer"! Nu ska jag ta tredje koppen kaffe och Alfons kopplar av med Xbox-spelande :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0