Lördag!

Sista mars idag då. Och snö har vi fått också, vad trevligt.

Vädret passar mitt humör idag, för det är också skit! Trött trött trött. Ont i kroppen. Helt hormonig och tjuter för allt. Vilket trevligt sällskap jag är!! ;-)

Vi fick ett ryck och skulle storstäda + kanske möblera om i Tuvas rum men än har inget hänt. Henke och Tuva flydde iväg till stan istället, och Alfons leker med Ludvig. Jag förstår dom, stackars stackars lilla familjen. Kan inte den här bebisen vara så snäll och komma nu så jag kan bli på bättre humör??

Igår var en toppendag dock. Det får man leva på ett tag! Det var soligt och varmt till och från, jag hade inte så ont, vi hade trevligt fikabesök x 2 :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0