Skit!!

Åh jag blir så arg! Och trött.

I all röra när jobbet skulle gå från kommunalt till privat så lyckades min gamla chef slarva bort min (och andras, vet ej?) timrapport! Blev ganska så paff när lönespecifikationen kom igår och visade på en minimal siffra= några timmar jag var sjuk förra månaden. Just nu håller tanten på lönekontoret på att försöka få tag på min gamla chef...troligt att hon har kvar gamla papper då, inte. Vi har räkningar att betala!! Vi behöver äta också! Alfons måste få nya skor snarast!

ARG.....


Kommentarer
Postat av: Linda

Men OJ! Får det gå till så???

Herregud alltså.... vad maktlös man är jämt!!

2012-03-27 @ 11:58:39
Postat av: Lisa

Nej man tycker ju inte det!! :-( Ja maktlös är precis vad man är...

Som tur är har jag kopia på papperet i fråga, så pengar lär det bli i slutändan, ja det måste det ju bli!! Det måste ju finnas kvar nånstans där det står hur jag jobbat. Men när blir det pengar...såna kvarnar brukar mala långsamt! Grr!

2012-03-27 @ 12:30:43
URL: http://guldkornets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0