1 maj och + 10 dagar.

Nähä det blev ingen aprilbebis. ???
Tuva tycker det känns okej att dela med sig av sin månad dock :-)

Känns så himla jobbigt och tråkigt att vänta bara. Varje dag är otroligt lång, och då försöker jag ändå fylla dagarna med saker att göra. I söndags gick vi bingorundan i Valla/gamla Linköping. Mysigt! Hade med oss fika och tog på vägen. För första gången fick vi bingo också, inte bara en utan två rader! Så barnen fick pengavinsten och handla gottis för i nya Cloetta-butiken, vilken lycka :-)

Igår var det Valborg, och dagen som jag själv hade tippat att bebis skulle komma. Vi tog sovmorgon och Henke gjorde amerikanska pannkakor till brunch, mums!! Sen var vi ute hela dagen, det var härlig sommarvärme! Jag brände mig dessvärre, ser ut som en kräfta :-( På eftermiddagen kom farmor & farfar och fikade bullar och kladdkaka, gott och trevligt. Och på kvällen blev det grillning och lite senare gick Henke & barnen ner till brasan med Fanny och familj. Jag orkade tyvärr inte...

Nu är det dags för frukost här tycker jag! Måste ringa 1177 idag för Alfons ser ut som hej kom och hjälp mig i ögonen, han har reagerat rejält på pollen i år. Ha en bra dag allihop!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0