Suck.

Åh jag blir så matt. Fast egentligen förbannad och vansinnig, men jag orkar inte bli det...
Finns det en ekonomi-Gud där uppe så har han gett sig tusan på att jäklas med just mig, varför?? Tredje månaden i rad som jag inte får mina pengar som jag ska ha, i tid! Första var det min gamla chef som missat att lämna in min lön. Andra var det försäkringskassan som satt in pengar på mitt gamla konto, som var fruktansvärt svårt att få ut eftersom det är en fristående bank och dessutom var kontot övertrasserat... Denna månaden är det försäkringskassan igen, som har satt in pengar på ett konto i Nordea- som jag aldrig haft konto i!! What?!
Jag bryter nog ihop lite, eller nej jag skrattar åt det förresten. Haha, hoho, hihi. Skrattar åt eländet för att inte få ett nervsammanbrott, hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0