Sol!!

Herregud sol!! Ljuvliga sol!
Här sitter jag med mitt kaffe och mina sportiga, chock-röda springskor. Haha!

Inne härjar fem barn. Tuva, Alfons och tre kompisar. Som alla ska sova över. Okej det kan bli ganska (typ jätte) stojigt, och jag kommer antagligen vara supersura tröttLisa ikväll.
Men! Våran dörr ska stå öppen för barnens vänner! Så vill jag ju ha det. De ska inte komma och säga när de är stora att varför fick vi aldrig ha våra kompisar hemma? Varför sa ni alltid nej?
Allt jag gör är för deras skull...



Kommentarer
Postat av: Therese

Superläckra dojor!

2013-04-02 @ 16:55:46
Postat av: Linda

Ja fast 5 barn samtidigt...!
Hujedamej

2013-04-03 @ 09:13:49
Postat av: Lisa

Det gick faktiskt hur bra som helst :-) Dom är här idag också.

2013-04-03 @ 10:39:14
URL: http://guldkornets.blogg.se
Postat av: Linda

Skönt. Såg ut som ni var hemma hela familjen, då är det ju lättare.
Ibland är det skönare att ha många barn är bara sina egna för då är dom underhållna iaf!!

2013-04-03 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0