Sköna söndag.

Har haft en helt fantastisk dag från morgon till kväll...

Stella vaknade tidigt som vanligt ;-) men idag gick hon och Henke ner och bakade scones till frukost medan jag låg och drog mig, mmm härligt. Sen körde Stella sjuttioelva skuttiga varv på studsmattan :-)

Ester ringde och ville leka med Tuva. De har inte setts på hela lovet, så det var ett kärt återseende! Jag har saknat dem allihop också!
Vi tog med Ester till Bergs slussar och hade en supermysig eftermiddag! Sen fortsatte de att leka hemma hos Ester. (De badade och hade kul åt att de lyckats få likadana bikinis!) Då fyllde vi Stellas lilla minipool och la oss på picknickfilten på framsidan och bara njöt. Stella gick och pysslade och vi snackade med grannar. Så härligt!
När Stella somnat åt vi kvällsmacka under parasollet med varsitt barn i knät och jag tänkte att det är såna här dagar man minns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0