Slut på helgen! :-(

Vad fort den här helgen gick då!!
Vi åkte till simhallen i förmiddags, Elisabet och jag. Hur skönt som helst! Vi simmade i 40 minuter, sen bubblade vi i 20 :-)

Tuva var hos Julia, Henke och de andra två var i skogen så jag blev ensam. Blev bjuden på lunch och kaffe hos Elisabet & Christian, gulligt. Vi surfade belöning som vi ska ge oss när vi nått vårt mål... Förhoppningsvis i vår. Det ska gå! Vi strävar efter samma sak.

Sen lagade jag middag: kyckling med pasta och en kall sås/röra med fetaost, soltorkade tomater, vitlök och basilika. Mmm.
Efter det åkte Henke iväg för att fixa lite med skolarbete och lämnade mig med bad av barn, nattning och läxläsning. Fy f***n dessa läxor som T får. Jag blir galen. Inte på läxorna i sig men... Tja. Situationen. Känner mig helt tom psykiskt varje gång efter kampen med läxläsning: det är snart ohållbart. Men vad gör man?? Biter ihop?? Ja!
Skolan får man ju inte minsta skithjälp från!

Ursäkta urladdningen. Jag är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0