Gott slut och gott nytt!

En liten resumé så här på slutet av 2013. Jag har på det stora hela haft ett helt fantastiskt år. Saker som varit tuffa är ju bagateller i slutändan.

Vi har semestrat i fjällen och på Öland med goda vänner. Gjort många utflykter med fina vänner! Kanske kan man säga att 2013 har gått i goda vänners tecken. Känner mig väldigt tacksam för de goda vännerna som man kan vara sig själv tillsammans med. Och de som man kan prata om allt tillsammans med. För att inte tala om de som aldrig dömer, även om man varit kass på att höra av sig ♡

Vår bebis fyllde 1 år 2013. Nu är hon stora tjejen :-) Tacksam över vår lilla glädjespridare till sladdis! Alltid glad. Förutom när hon är arg. Haha!

Våra stora har verkligen blivit så stora i år... 9 och 7...
För Tuva har året också handlat mycket om vänner. Kompisarna är lika viktiga som familjen. Och så måste det få vara! Det har vi bara uppmuntrat :-)
Alfons har ju börjat skolan i år och hur stort är inte det?? Han har haft det lite tufft med olyckor och operation men förutom det så har han haft ett toppenår med nya kompisar och roliga läxor. Som man ju tycker första terminen i ettan!!

Mer än såhär blir det inte för nu måste jag göra mig nyårsfin. Ikväll blir det nyårsparty på Skogslyckegatan! Kolatryffelpajen står i kylen och väntar. Mmm...

Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0