Onsdag

Vad dagarna går fort! Jösses!

Idag började dagen lite halvkul men fortsatte desto bättre.
Hade Elisabeth och Ellie här på förmiddagen på lite fika. Mys! Snart är våra små på samma nivå så de kan leka ännu mer :-) Stella somnade på fem sekunder när de gått ;-) och jag fick väcka henne när vi skulle hämta brorsan.

Tuva hade med sig Rebecka, Jakob (nya killen) och Jonathan hem efter skolan. Härliga ungar! Vi pyntade pepparkakor med kristyr och strössel och flamsade. Stella spexade som vanligt, hon bara älskar uppmärksamhet...

Sen drog tjejerna till kören och Alfons, Stella och jag tog en promenad. Då åkte Alfons kompis Lucas förbi och ville leka ;-) Så Alfons hoppade in och blev kvar hos dem ända till efter sju.
Henke lagade litet julbord till middag... Ja prinskorv, köttbullar, potatis, ägghalvor och rödbetssallad ;-) Det räcker för att få julkänsla för mig! Mums.

Sen hade vi världens mysigaste kväll i soffan och världens mysigaste nattning. Jag älskar den stunden på dagen hur trött jag än är. Älskar! Ikväll nattade jag Alfons och han har så otroligt många fina tankar. Han är en hejare på att uttrycka sig och prata känslor. Det är en fin egenskap! ♥
Sen läste han Kalas Alfons Åberg helt flytande för sin lilla mamma!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: ella

Haha ellie med! Men det va väldans mysigt!

2013-12-07 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0