En hjärtlig dag idag! :-)

I morse ville jag helst krypa ner under sängen och gömma mig när lillan väckte oss halv sex. Kände mig helt under isen.
Är just nu tyvärr så otroligt trött och besviken på mig själv, andra, saker som händer och jag vet inte vad. Feeling totally miserable. Livet är sånt! Man ska tydligen knäckas, bryta samman och komma igen!

Tog mig i kragen och gick iväg till babysången iallafall. Och det gjorde jag rätt i. Det blev en mysig stund med bra samtal! Jag är alltså helt såld på Eva, vår underbara babysångsledare och körledare. Helt okyrklig egentligen trots hennes arbetsplats, men med såna sunda värderingar och koll på vad som är viktigt i livet. Gick därifrån med ett leende på läpparna.

Orkade slänga ihop en hjärtetårta som vi ska mumsa på när Tuva kommer hem från Ester!
Alfons har fått roliga nyheter idag. Hans klass är en av dem som får börja på den nya fina skolan i höst, han är jätteglad :-)

Trevlig alla hjärtans-kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0