??

Vet inte vad jag ska skriva!! Lättare att slänga in bilder på mina sötfisar bara.

Jag har viktnoja, borde tänka på vad jag stoppar i mig. Vad händer då? JO jag blir helt besatt av mat och godis och allt... Motsatt effekt :-( Jag måste gå ner några kilo, trivs inte alls med mig själv. Måste måste måste.

Tuva blir mer och mer "tonåring". Nu har hon börjat lyssna på Justin Bieber. Och One direction. Haha! Googla ;-)
Flera av tjejerna i klassen får veckopeng nu OM de sköter läxorna utan gnäll. Lättad att det inte bara är i det här huset det suckas, skriks och smälls i dörrar över just dessa läxor...

Glad över snön, det är ljust och härligt och vill vara ute hela tiden...

Alfons är skitglad för han ska följa med en av hans bästisar, Jonathan, hem imorgon. Direkt efter skolan! Händer ju inte så ofta liksom, det är ju bara Lukas (vars mamma är föräldraledig) som också går hem tidigt (och han är ingen bästis). Och så Zelda ibland. Men det är ju bara Zelda, som Alfons uttrycker det. Hon är ju som en syrra. Dom är hemliga syskon säger dom ;-)

Svammel svammel. Blev bjudna på fika imorrn hos Jonathan när vi hämtar Alfons, det blir mysigt!
Natti natti :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0