Fredag!!

Och fredagen är här...! Tjoho vad härligt det ska bli att få ha Henke hemma i två dagar ;-)
 
Stella mår bättre, pigg och feberfri idag! Har ioförsig inte tagit tempen, men hon känns sval. Märkligt! Undrar om det kan ha något samband med att de får tänder trots att det sägs nuförtiden att det är en myt? Ny tand-> feber-> kass mage. Check.
 
Jag har fortfarande lätt huvudvärk...hjälper iallafall litegrann med Alvedon, massa kaffe och massa vatten. Känner mig lite lätt ur balans efter att jag såg på facebook igår att en barndomsvän är anmäld försvunnen... Vet inga omständigheter eller något, bara väntar på att det ska skrivas om det i tidningarna? Nuförtiden hade vi endast kontakt på fejjan, men när vi var små var hon en av mina bästisar. Alltid full av roliga påhitt och bus! Vi kunde sitta i timmar och spela in "radioprogram" på min bandspelare, jag var programledare och hon var barn som ringde in. Haha, vilka minnen..! Jag är inne och tittar på sidan hela tiden och väntar på uppdatering... Måtte hon återfinnas välmående!!
 
Just nu längtar vi och laddar inför kvällens besök på Smultronstället med Anderssons. Mmm...det vattnas i munnen när jag tänker på de goda glassarna... :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0