Tisdag.

Här kommer dagens rapport! ;-)

Stella vaknade äckligt tidigt och jag hade varit vaken en stund inatt. Blä. Alex sov över igen, och klockan var nog 8.30 när de stora kom ner. Tuva var så söt och gjorde frukost till de tre <3 Alex' mamma kom vid 11 och vi gick ner till Roxen för att fika och bada. Det blev bara fika... Solen och värmen försvann precis när vi kom dit! Så typiskt.

Henke kom hem och gjorde pannkakor. Poppis!! Då var han världens bästa förälder ;-) Jag har aldrig tid med det till lunch och är sällan sugen på det till middag! Men barnen var lyckliga och det var ju himla skönt att slippa matlagningen.

Sen följde jag med Elisabet till "Hjärta till hjärta", hon hade kollat in en gammal växasäng och ville ha smakråd. Den var jättesöt! Typ 50-tal, nätt och fin. Jag fyndade tre NYA plagg till Stella för 60 kr ;-) och vi provade klänningar bara för att det var kul.

Sen hem och slängde mig i ett bad...ryggen krånglar och då är det bästa medicinen. Stella sov, Tuva var på myskväll hos Fanny och grabbarna drog till ica och köpte bröd. Vi ser inte mkt av varann alla fem på en gång ;-)

Blev så besviken att det inte var något Morden i Midsomer ikväll! Hade ju sett fram emot det hela dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0