Onsdag.

Vad har jag gjort idag? Hmm egentligen ingenting. Inget speciellt. Kl 9 klättrade jag på väggarna och ville bara UT! Messade Carro men hon var på gymet :-( hade tänkt att prata bort en stund över en kopp kaffe.
Gick en kort promenad men det var bara tråkigt.
Hämtade Alfons och Lucas halv ett, och strax efter det kom Tuva och Ester hem. Så fort Tuva såg mig sa hon: vad sur du ser ut! Kul. Ja jag såg väl ut som jag kände mig.
Alla barnen ville vara ute och det fick de såklart. Efter en timme fixade jag lite mellis och då kom det fyra fullkomligt DYNGSURA leriga ungar och ramlade in. De hade liksom badat i gyttjan. Rullat runt, smetat i ansiktet. Genomblöta in på kroppen. Herregud jag bara orkar inte... Fan man försöker och försöker, vara snäll och glad och man servar med allt och säger ja till nästan allt. Ändå slutar det med att man är "skitdum" och att man känner sig som värsta losermamman som suckar över förstörda kläder och skor och är världens glädjedödare... Och känner att man aldrig vill att de ska ha med sig kompisar hem igen. Usch...



Kommentarer
Postat av: Therese

Du är absolut INGEN loosermamma!!!! Kram <3

2013-03-28 @ 00:14:28
Postat av: Linda B

Pepp pepp kommer HÄR!!

Idag är en NY dag

KRAM

2013-03-28 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0