Onsdag.

Onsdag kväll och jag är uppe alldeles för sent. Klockan ringer ju 4.50 imorgon. Men så är det, kan inte komma till ro! Sov bredvid Alfons igår natt på tunn madrass och på sjukhuset i förrgår på tjock madrass och nu ska det bli skönt att sova i sin egen lagom tjocka madrass..!
Hoppas bara jag får sova :-/ Har Tuva bredvid mig och hon har börjat hosta massor, det låter jobbigt i luftrören och hon fick faktiskt hostmedicin för en stund sen.

Alfons har kämpat på bra idag! Lilla prinsen <3 Han är så duktig. Kan knappt gå men försöker stappla några steg. Han har mest legat och spelat xbox och sett på tv, byggt lite lego. Och vilat i sängen emellanåt. Vi får bära honom i trappan. Han har ätit isglass, äpple, choklad och clementin som farfar kom med, pannkaka och chips idag- snacka om önskekost ;-) Alla favoriter.
Jag hoppas verkligen att han blir ännu piggare imorgon <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0