Onsdag!

Alfons var i skolan idag för första gången efter operationen! Han hade haft jättekul :-) Han är ju en hemmakille, men nu var han redo och längtade till skolan och kompisarna igen.
Stella har varit hemma med pappis och jag har jobbat.
Jag är TRÖTT...jag orkar verkligen inte att gå upp kl 5 såhär ofta. Gnäll gnäll. Kan inte somna, så jag får inte många timmars sömn. Nåt måste man ju få gnälla över, eller?? ;-) I morse var iallafall Karro på 5.44-bussen, det var trevligt! Och imorgon jobbar jag med Jessica iallafall halva dagen, det blir kul! (tänk positivt!)

Tuva hade kören idag och under tiden gick jag en promenad med Stella och lämnade grabbarna hemma med sina läxor ;-) Henke har tenta på fredag och Alfons har 15 sidor matte att ta igen efter hans "ledighet".

När vi kom hem kom Tuva hem med ett gäng kompisar, både killar och tjejer! Det är fullt hus. Men jag älskar det! De börjar bli stora. De är glada, busiga, pratiga, snälla mot varandra...
Tuva har en beundrare <3 men jag vet inte om det är ömsesidigt. Hemligt! Har dock fått veta av hans mamma och en annan person att han är vansinnigt förtjust i Tuva. Bra kompisar är de iallafall för de har lekt massor de senaste veckorna. Supergullig kille!

Nu ska jag försöka sova. Heldag på jobbet imorgon som sagt. God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0