Lördag!

Alltså det känns inte som lördag. Så jäkla skönt det har varit med två studiedagar, och att även Henke hade turen att vara ledig (hemstudier...) just torsdag o fredag! I torsdags var vi i simhallen. Så mysigt hela familjen... Och igår var vi som jag skrev på Ikea, och passade på att käka köttbullelunch. Kvalitetstid HELA familjen, det känns som om vi sällan är allihop tillsammans?
Ser fram emot lite par-tid någon gång... Förhoppningsvis innan barnen flyttar hemifrån. (närå inget bitter!) Nuförtiden har vi ungefär ingen tid bara vi. Jag orkar inte vara uppe på kvällarna, somnar alltid när jag nattar nåt av barnen. Det är såna tidiga mornar! :-S Så vi hinner aldrig prata. Synd att man inte får säga att det är tråkigt! Att sånt är livet och man får inte gnälla. Men jag gnäller faktiskt sällan! Hur kan man klara sig utan att någonsin få tid tillsammans? Skulle inte alla äktenskap sluta med skilsmässa då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0